niedziela, 7 października 2007

Damnatus - czy już się wpisałeś?

Jakiś czas temu, pisałem o petycji na rzecz dopuszczenia do publikacji niemieckiego filmu fanowskiego Damnatus - bazującego oczywiście w świecie 40ki. Udostępnienie tego dzieła jest blokowane przez GW ze względu na ochronę swojego IP. Po konsultacji z Wikipedią doszedłem, że nie chodzi o statyczne czy dynamiczne IP tylko o takie. Jak dla mnie blokowanie twórczości fanowskiej nie jest najlepszym pomysłem, żeby nie powiedzieć, że jest fatalnym pomysłem. Zwłaszcza, że specyfika uniwersum stworzonego przez GW aż prowokuje do własnej twórczości. Ale IMO to jest oczywistość nie wymagająca większego komentarza.
Jeśli ktoś chce podzielić się ze światem, a zwłaszcza z ulubioną korporacją swoimi odczuciami w tej kwestii to zapraszam tu. A jeśli ktoś potrzebuje dodatkowej zachęty to autorzy Damnatus'a przygotowali takową:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz