piątek, 12 października 2007

Wybory bez popisów

Przeglądając forum naszych kolegów od kwadratowych podstawek "odkryłem" coś czego do tej pory nie zarejestrowałem chociaż mi już o tym wspominano mianowicie aktualnie odbywa się głosowanie nad tym gdzie odbędzie się kolejne Euro zarówno w WFB jak i WH40K. Kandydatury to dotychczasowy gospodarz czyli Gorzów Wielkopolski oraz włoska Modena. Jej kandydatura wynika z faktu, że Włosi zwyciężyli w Battlu a to daje im prawo do organizacji (lub przynajmniej ubiegania się o takową) kolejnej imprezy.

Odrzucając wątek patriotyczny i geograficzny to nadal wolałbym, żeby impreza została w Gorzowie ponieważ Orgowie (takich Orgów się zdecydowanie pisze przez duże O) dwukrotnie udowodnili, że dadzą radę. Delikatnie mówiąc. Tegoroczna impreza był po prostu absolutnie PRO. Bardzo możliwe, że Włosi też dadzą radę ale mam spory dystans do takich teorii jednak bardzo możliwe, że wynika on z mojego szowinizmu.
Jednak z drugiej strony - zawsze fajnie zobaczyć nowe miejsce a chyba jest tam co oglądać. Zwłaszcza jeśli miasto nazywa się tak samo jak to:


Natomiast jeśli ktoś by chciał dać upust swoim odczuciom względem tego głosowania to takie zdjęcie może być pomocne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz