środa, 17 października 2007

Młotki - warto o nich pamiętać

Po bardzo udanym weekendzie na Halo Stars naszła mnie tak refleksja, że temat młotków czyli nagród w naszym światku w ostatnim czasie popadł trochę w zapomnienie. Jednaktakie turnieje jak ten w Szczecinie udowadniają, że takie nagrody może nie są niezbędne ale na pewno są potrzebne. Wiadomo, że po gradzie komplementów spływających na różnych forach człowiek wie, że impreza się udała i czuje power do działania ale rok póżniej to już są zatarte wspomnienia. A taka nagoda mobilzuje najpierw by działać a potem by ją utrzymać np. Za najlepszy turniej. Wiadomo, że trzeba uważać, żeby skończyło się na pozytywnej mobilizacji ale mam wrażenie, że nie ma szczególnie wielkiego ryzyka spektakularnych szopek w głosowaniach.
Chyba już jakiś czas temu pisałem o tym więc możliwe, że się powtórzę ale moim zdaniem kategorie powinny już powstać, im później będą ogłoszone tym gorzej to będzie wyglądało z PR'owego punktu widzenia. Pozwolę sobie rzucić parę propozycji bazując na tym co już napisał Vodecki na forum ligowym:

1 Najlepszy turniej. - Należy się zastanowić czy chelki i mastery powinny być w jednym worku.
W przyszłości marzy mi się też kategoria najlepszy event promująca granie poza ligowe - typowo for fun.
2 Najdynamiczniejszy ośrodek.
3 Największy wpływ na ligę. Przydałoby się jak by on był pozytywny
4 Najlepsza strona klubowa. Może się to wydać dziwna kategoria ale IMO jest ona istotna. Generalnie dużo ludzi teraz zaczyna swoją przygodę z czymkolwiek nowym od googli więc warto by było by potencjalni nowi gracze w lidze trafili na miłe dla oka i ciekawe strony a nie jakieś mało zachęcające do zgłębiania tematu.
5 Najlepszy sędzia. Ta kategoria wzbudza trochę mój niepokój, ale należy spróbować.
6 Najładniejsza armia.
7 Za duch Fair Play i generalnie bycie Miłym Ziomem Ligi.
8 Cytat roku - obojętnie czy z forum czy z turnieju byle dobry.
9 Jakaś za całokształt. Ciekawe kto ją dostanie :D

Myślę, że tyle na początek będzie akurat. Oczywiście przy niczym się nie upieram bowiem bardziej mi zależało by wyciągnąć temat na wierzch zanim wyryje na dobre w dno morza zapomnienia (lol). Mam nadzieję, że uda nam się wyłonić kategorie w miarę szybko to będzie można przejść do metody głosowania. A na koniec moją propzycja hymnu imprezy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz