sobota, 23 lutego 2008

Nowości

Się dzieje w naszym półświatku w ostatnim czasie. Co i rusz pojawiają się nowe ploty o nadchodzącym kodeksie czyli demonach. Te przecieki są przeplatane zdjęciami figur. Trzeba przyznać, że i modele i sama publikacja wzbudzają silne kontrowersje. W dużej mierze wynika to z przeświadczenia części ludzi, że ta armia nie pasuje do 40ki. Dodatkowo pogłoski o wspólnej książce do 40ki i wfb umacniają ten pogląd. Jednak ja osobiście się cieszę na samą myśl o tym kodeksie choć wynika to pewnie z faktu, że w walizce mam 30 demonów których dawno nie wystawiałem. Jednak jak dla mnie klimat demonicznej inwazji jak najbardziej pasuje do świata 40ki. Cieszy mnie to, że dzięki temu podręcznikowi chaos nie będzie ograniczał się do rogatych marinsów.
Kolejna gorąca wiadomość to ta, że RPG w 40 millenium wydaje się być uratowany przez firmę Fantasy Flight Games podobnie jak inne produkty z Black Industries. Zresztą jak by to komuś umknęło to tu znajdzie więcej info. Biorąc pod uwagę jakość ich planszówek (przynajmniej tych w które miałem okazję zagrać) to mnie cieszy to rozwiązanie. No i podejście wielu ludzi Dark Heresy się zmieni wiedząc, że system nie jest martwy.
Natomiast jeśli chodzi o Blood Bowl'a to oprócz zapowiedzianej gry komputerowo-konsolowej fani dostaną również komiks. Jest to kolejny przykład na zmianę polityki GW, kiedyś to Black Library publikowało komiksy ale od jakiegoś czasu ograniczyli się do powieści i art booków. Coraz mniejsza własna oferta a coraz częściej zewnętrzne firmy działają na ich licencji. Szczerze mówiąc dla mnie model biznesowy GW jest drugorzędny dopóki się sprawdza. A póki co mam wrażenie, że to wszystko działa.
I na koniec ciekawostka w postaci modelu Land Raidera Crusadera w 3D. Warto zajrzeć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz