środa, 26 września 2007

Technikalia

Ostatnio zacząłem walczyć z pewnymi technicznymi aspektami bloga. Póki co ja się wystawiłem w openie a engine dostał pierwszą turę ;) Ale pracuje by w kolejnych turach wyciągnąć to magiczne 20:0. Plan przewiduje:
-Komentarze. Już można się dzielić swoimi wnioskami jednak trzeba "wejść w posta" przez np. kliknięcie jego tytułu. Teraz zostało tylko dogadanie się z silnikiem blogspotu by pod postem była aktualna ilość Waszych komentarzy. Acha nie trzeba się nigdzie rejestrować (i narażać się na kolejny spam) by pisać.
-RSS. Walczę z tym tematem i mam wrażenie że już działa ale wymaga to testów. Innymi słowy czasu.
-Etykiety. Pewnie niektórzy zwrócili uwagę na to, że ostatnio się pojawiły. Staram się nowe wpisy na bieżąco opisywać, natomiast archiwum musi jeszcze chwilę poczekać na swoje etykietki. Już trochę tych postów się uzbierało a na początku nie doceniłem możliwości ich segregowania zwłaszcza jak będzie ich w czasie przyrastać. Mam jednak nadzieję, że szybko uda się sytuację opanować i wkrótce wszystkie wpisy będą opisane stosownymi tagami.

Mam nadzieję, że niedługo będą widoczne kolejne efekty tych zmagań. A póki co jeślli ktoś na forum chce mieć coś takiego w podpisie:


to musi wkleić w stosownym miejscu w profilu następujący kod:

[URL=http://z24cala.blogspot.com/]
[img]http://images30.fotosik.pl/88/2963dec0f797ffc2.jpg[/img][/URL]

tylko, że w jednej linii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz