poniedziałek, 27 sierpnia 2007

Scenariusze - uzupełnienie (sponsored by Yedli)

Po wczorajszym wpisie o "scenariuszach historycznych" w 40kce dostałem wiadomość od Yedliego w której zostałem uświadomiony, że trochę dramatyzuję. Na dowód tego przesłał mi linka do scenariusza (pdf) na bazie książki z BL pt. "Nightbringer". Przypomniał mi również o kampanii Storm of Vengeance. Jak widać jednak troche przesadziłem wczoraj i muszę się przyznać do błędu.
Zwłaszcza, że już ktoś połączył BFG z 40ką i to nie raz. I nie dwa.
A w oczekiwaniu na kolejny popis taktyczny Abadonna można sobie przypomnieć 13 krucjatę. Jak widać, jak się poszpera to trochę się znajdzie misji z solidnymi odniesieniami do fluffu. Natomiast jeśli komuś się jeszczę przypomną scenariusze w tych klimatach proszę o kontakt (najlepiej PW na Gildii).