wtorek, 7 sierpnia 2007

Kwestionariusze kadrowe - część ostatnia?

Eman, który chyba przedstawienia nie wymaga :)

1. Ksywka i czemu taka a nie inna: Eman - krootka, chwytliwa, oryginalna i w ogole super A tak bardziej na poważnie - skrót imienia, dla tych, co mają problemy z zapamietywaniem/wymawianiem tych długich i dziwnych
2. Armia na Euro: Małe Niebieskie Ludziki czyli Tau.
3. Co pamietasz z pierwszej bitwy: To Gwardia Imperialna może zabić moich Terminatorow? Bez sensu ...
4. Najbardziej spektakularny fart w karierze turniejowej: DC biegnąca do przodu dokładnie w tym momencie, w którym chciałem i w którym potrzebowałem w finałowej bitwie na GT z Vladdim.
5. Najbardziej spektakularny niefart w karierze turniejowej: Słynny "Podwójny Strzał Brudną Bielizną Kapitana Emanusa", czyli strzał z Pralki (Vindicatora) do Monola - HIT, rzut na przebicie 1-1. Druga Pralka - lekki znios, ale środek placka nadal na Monolu, rzut na przebicie 1-1.
6. Ulubiona książka/film/płyta: Praktycznie cały cykl Świata Dysku/ jestem kinomaniakiem – więc jednego ulubionego filmu nie mam/ w zależności od nastroju
7. Grywasz w inne gry GW (jakie)?: Tak – Battle Fleet Gothic, Aeronautica Imperialis, przymierzam się do Ancienta.
8. Ulubione danie (poza pizzą na turnieju)?: Trudne pytanie, bo jestem łasuchem, słowem jest tego wiele Pikantne Buritos, Lasagne, sałatka z owocami morza, żeby wymienić tylko kilka dań z długiej listy.
9. Ulubiony napój?: W dzień powszedni – kawa dająca życie, na turnieju – zimne piwo w dobrym towarzystwie.
10. Ideał armii: Hmmm … no więc tak – na pewno musi być czerwona, szybka, dobrze walić z bańki, z lekką nutką szaleństwa. Reszta to detale.

Póki co to koniec kwestionariuszy które otrzymałem, ale mam nadzieje, że brakujące spłyną jeszcze do piątku. No chyba, że nie.