niedziela, 11 maja 2008

Wyznacy zębatki

Jedną z bardziej działających na wyobraźnię armii bez zasad za to z dużą ilością fluffu z 40 milenium są zbrojne siły Adeptus Mechanicus. Na pewno część z Was kojarzy podejście do tematu kolegi Perzana które zdecydowanie wybija się z 40kowych stołów. Głównie za sprawą bardzo ciekawych i dobrych konwersji. Piechota rzeczywiście wygląda na wyznawców czaszkowatej zębatki a czołgi zrobione na tytany to już w ogóle strzał w dziesiątkę. Jak w tym roku na Wojnie Światów liczyliśmy z Jasiem głosy na Players Choica był 3 głosy na tą armię i jeden na inną. Dominacja to za słabe słowo. Jak zapewne spora część z Was swego czasu snułem wizje jak można fajnie zrobić Adeptusów ale gdy zobaczyłem figurki Perzana to odpuściłem temat bo stwierdziłem, że przynajmniej ja na pewno tego lepiej nie zrobię.
I nagle dziś okazało się, że dziś każdy może być tech priestem za sprawą figur które znalazłem w ofercie Micro Art Studio. Domyślam się, że oferta jest głównie skierowana do zagranicznych klientów ponieważ osobiście nie natknąłem się na żadną "akcję marketingową" w naszym kraju. Niestety nie ma ich póki co dużo ale już są zapowiedziane kolejne.

Natomiast na Warserze można znaleźć recenzję tych produktów. Bardzo fajnie widzieć, że polska firma przebija się na tym, nie oszukujmy się, wymagającym rynku. Pozostaje mieć nadzieję, że GW nie zacznie ich straszyć prawnikami i że wytrwają w rozszerzaniu oferty. A jeśli takowa nie zakończy się na kultystach zębatki to załoga Micro Art Stuido mają szansę sami zdobyć wyznawców ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz