piątek, 6 lipca 2012

Notka zbiorcza


Nazbierało się trochę tematów o których wypadałoby wspomnieć ale nie koniecznie rozwijać je od razu do pełnej notki. Pozwolę sobie je zatem potraktować zbiorczo i pod jednym tytułem się z nimi rozprawić. Zatem jedziemy.

1. FAQ do Lostów. Będzie w swoim czasie a swój czas wyjątkowo nie jest zasłoną dymną a jest ściśle powiązany z premierą nowego kodeksu chaosu - zakładam w tym miejscu że plotki, iż jest następny w kolejce są prawdziwe. A póki co gramy po staremu (i nowemu), czyli szarżujemy z ikon tylko że losowo, męczymy się z ustawianiem ikon by nie był pierwsza do odstrzału ale nadal blisko itp itd.

2. Odezwali się do nas chłopaki z stronki 40k-universe których podejście do hobby jest bardzo odmienne od tego o którym myśmy zwykli skrobać na tym blogu. I tak pojawiła się jedyna, logiczna myśl w takiej sytuacji czyli ta o jakiejś współpracy. Jak o ona będzie wyglądać i co z niej wyniknie nie wiadomo ale wiemy że najważniejsze czyli wola jest.

3. I w tym punkcie dochodzimy do ilustracji tej notki czyli Story of the Month. Kolejny miesiąc, kolejne opowiadania, kolejne głosowania. Przyznam się bez bicia, że nie zagłosowałem w zeszłej edycji tylko i wyłącznie z własnego gapiostwa bo wydrukowałem sobie wszystkie opowiadanka po czym je przeczytałem porobiłem sobie nawet notatki... i postanowiłem odczekać by nie głosować na swieżo. Trzeciego lipca sobie uświadomiłem że coś miałem zrobić.
Tym razem się uda a poniżej garść linków i pamiętajcie, że w komentarzach też możecie głosować.
Regulamin
Głosowanie
Prace
Kolejne SotM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz