wtorek, 5 maja 2009

Tribute to 1st edition


Nie wiem drogi Czytelniku jak często zdarza się Tobie odwiedzać stronę Games'a ale ja osobiście muszę się przyznać, że nie jestem zbyt częstym bywalcem na niej. Wydaje mi się, że w głównej mierze wynika to z braku wiary, że warto czyli, że coś ciekawego się pojawiło. A poza tym nie oszukujmy się super przejrzysta i zrozumiała to ona nie jest. Ale to tak tradycja już od kliku dobrych odsłon tego site'u, podobnie jak nie wydawnie nowych figur do Tzeentcha czy kolor Ultramarines'ów.
Jednak są ludzie którzy śledzą działalność webmasterów z Nottingham i wśród nich jest Yedli który w nawiązaniu do mojej nieustającej sympatii do odtwarzania na stole różnych historii z fluff'u rodem podesłał linka do kampanii Rynn's World Disaster. Ta kampania jest historyczna nie tylko z względu na opisanie działań pochodzących z przeszłości Imperium ale również z względu na to, że jest remakiem scenariuszy pochodzących jeszcze z Rogue Trader'a czyli pierwszej edycji Warhammer'a 40k.
Kampania nie wykorzystuje żadnych wielce zaskakujących rozwiązań w kwestii mechaniki i oferuje kilka połączonych scenariuszy, ale chyba nikt się nie spodziewał wiele więcej po niej. Dla mnie osobiście to swoisty hołd dla old-skul'u. Zabawa jest przewidziana dla 2 graczy i jeden z nich dowodzi Crimson Fistami a drugi Orkami więc szczególnie wielkiej dowolności w dobrze sił nie ma. Na taką trzeba poczekać do Planetary Empires czyli może mieć nadzieję, że nie szczególnie długo. A póki co mamy możliwość wskoczenia w przeszłość co posiadającym stosowne modele szczerze polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz