wtorek, 15 marca 2011

Podcast nr 6 - Od stolika ogrodowego do hali targowej.


Nie da się ukryć, że Wojna Światów to turniej zarówno mi jak i Michowi, przynajmniej emocjonalnie, najbliższy. I jest to fakt dla każdego kto choć trochę nas zna, wiadomy i wręcz oczywisty. Zatem nie będzie pewnie dla większości z Was wielkim zaskoczeniem tematyka podcasta nr 6.
Proszę Państwa - Wojna Światów - historia, teraźniejszość oraz oczywiście zamglona przyszłość. Czyli od stolika ogrodowego do hali targowej. Z gościnnym występem człowieka który za tym stoi już od dekady (z króciutką przerwą) czyli eM'a.

Podcast nr 6 - Wojna Światów 2k11

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miłe złego początki" to mnie zabiło :P

    Świetny odcinek :)

    Będziemy w piątek jak się uda ale dość późno.
    No i Michu liczę na to że pogadamy sobie na temat rankingu ligowego i HQ ;)

    Pozdr
    Inki

    OdpowiedzUsuń
  3. @Inki - też na to liczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ladnie, skleroza na starosc - ja rozumiem.
    Zapomnieliscie, ze na druga WS - ta w harcowce, gdzie pizgalo, niczym na biegunie, to sie ekipa ze Szczecina zjawila co :P

    OdpowiedzUsuń
  5. @Eman - nie zapomnieliśmy ale mi się ciągle myliła z pierwszą i tak mnie eM naprostował, że w końcu bałem się odezwać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak BTW, to mam klasyczne, analogowe fotki z tej WS :) Pewnie tez macie - ale gdyby nie, to dajcie znac, moge podrzucic do skanowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. A chętnie - weź ino na WS to se powspominamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Eman - jeżeli to są te gdzie między innymi jest zgierol ściskający Twoją głowę to mam zeskanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wydało się czemu wyemigrowałem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @eM - dokladnie o tych fotkach pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z D-Day ciągle mam pamiątkową naszywkę. Mocna rzecz...
    pozdro
    brajtman

    OdpowiedzUsuń