niedziela, 19 października 2008

Warhammer 40K - opis świata mrocznej przyszłości


Taka prelekcja odbędzie się w listopadzie w Poznaniu. Konkretnie 12stego który przypada na środę. Podejrzewam, że ludzie z poza pyrcity nie będą się fatygować w środku tygodnia na taką raczej ciekawostkę niż konkret więc oczywiście jeśli nic mnie nie powstrzyma i dotrę to zdam relację. Zresztą mam nadzieję, że ekipa sztabTV również dotrze na miejsce z kamerą i zaprezntujemy jakiś materiał video z tego wykładu.
Biorąc pod uwagę, że za tym spotkaniem stoi klub fantastyki to zgaduje, że całość będzie bardziej zaprezentowana przez pryzmat rpg'a 40kowego. Co może być ciekawą odmianą od perspektywy bitewniakowej w której szary mieszkaniec Imperium jest najczęściej sprowadzony do roli statystyki strat wśród ludności cywilnej. Cieszy mnie ta prelekcja ponieważ z fabularną odsłoną świata gdzie jest tylko wojna jeszcze nie miałem styczności. Może to będzie ten niezbędny kopniak który sprawi, że coś drgnie u mnie w tym temacie. Jednak brak aktywności w tym temacie nie wynikał z braku chęci a raczej czasu, który jakoś nie chce się rozciągnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz