piątek, 10 czerwca 2011

Podcast nr 10 Konkurs oraz Wielkie działo gdzie wiele się działo


Nie pytajcie mnie co Michu chciał przekazać światu przez ten tytuł bo najzwyczajniej w świecie nie mam pojęcia. Wiem natomiast o czym jest ten podcast - o Olsztynie a konkretnie o masterze w Olsztynie czyli Battle Cannonie (teraz chyba zaczynam rozumieć tytuł ;) ). Zatem jeśli ktoś nie był może się dowiedzieć co go minęło a jak ktoś był to może podładować akumalatory by dotrwać do kolejnej edycji. Bo w to, że mając okazję, wróci nie wątpię.

Natomiast, jeśli nawet, kogoś pierwszy master sezonu nie zachęca do odłuchu przygotowaliśmy obiecany efekt wow. Z którego, co prawda, wyszedł bardziej efekt motyla. Choć ten, jak wiadomo, pomimo początkowej niepozorności może mieć wielkie konsekwencje. I na taki właśnie scenariusz pocichu z Michem liczymy.

Zatem zapraszam do odsłuchu.
Podcast nr 10 Konkurs oraz Wielkie działo gdzie wiele się działo

No i email konkursowy:

z24cala [małpa] gmail.com

3 komentarze:

  1. Fajnie, że udało nam się nam dorobić podcasta na nasz temat;) Wszystkie uwagi po turnieju oczywiście przyjmujemy, postaramy się poprawić wszystkie niedociągnięcia (te rozbicie to było 500pts czyli najczęściej 1 próg w górę). Jedno mnie tylko ciekawi, dlaczego uważacie, że termin jest średni? Przyznam, że strasznie mnie to zaskoczyło.
    Ederus

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie termin był fatalny bo nie mogłem być:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się wydaje, że to taki trochę czas spinki w szkole na uczelni co mogło trochę ludzi przerzedzić. Ale ja się uczyłem w zeszłym wieku więc może się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń