piątek, 14 września 2012

Bohaterska loteria


W ramach testów do Areny zdążyłem zagrać już całe 4 bitwy przy czym wszystkie z nich demonami. Ponieważ nowa edycja już chwilę nam panuje i dzięki współpracy z przeciwnikami, w każdym z starć udało nam się pamiętać o losowaniu Warlord Traitów.

I za każdym razem dostałem accute senses czyli przerzuty krawędzi wchodząc z outflanka.
Moc i potęga w przypadku demonów.

Kilka tygodni po premierze podręcznika do 6 edycji widziałem artykuł na jakimś zagranicznym blogu gdzie autor właśnie przeanalizował podejście organizatorów kilku, chyba 8, głównie amerykańskich, choć nie tylko, turnieji do bonusów dla generałów armii. Na żadnej imprezie nie obowiązywały podręcznikowe zasady. Na dwóch zrezygnowano z nich zupełnie na pozostałych można było samemu wybierać.

I tak właśnie mi się to przypomniało jak 3 i 4 raz z rzędu dostawałem od Tzeentcha accute senses. Nie pamiętam jak w tych regulaminach potraktowano to wybieranie ale dla mnie wybieranie ma to sens jedynie kiedy będzie się to robiło na etapie składania rozpiski, przed samą bitwą może to poważnie wpłynąć na balans rozpiski. No chyba, że lubimy hard-core :)

Może warto to przetestować na jakiś lokalach bo mam wrażenie, że nie jestem jedynym który ma dosyć mieszane podejście do losowania warloard traitów. Zwłaszcza, że nie zawsze obaj gracze tak superancko poturalają i zdarza się, że co niektórzy mają zauważalny bonus tylko z kostek. A tak dostajemy kolejny element do rozkminy.

7 komentarzy:

  1. Póki co najczęściej miałem sytuację taką:
    mój Warlord rozdaje swoją LD w 12"
    Warlord przeciwnika nakazuje w 12" korzystanie z najniższej dostępnej LD.
    Krótko: fuck warlords traits. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Traity sa super:D Na 2 herezji logan 2x wylosowal super traita (VP za skalpy w challenge'ach i scorowanie) i dalo mi to duzo frajdy;) Widzialem tez raz opcje najpierw rzucania D6, a potem wybierania tabeli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trej - ryzykujesz słabą tabelkę...to Tzeenth w wyraźny sposób daje Ci znać, że to co robisz nie jest mądre. Pazernie liczyłeś na przerzut rezerw? Uahahahahaha - żryj Acute Senses demonie! To jest tak samo losowe jak przejmowanie inicjatywy. Ja nie liczę na nic i dostaję zawsze to co chcę... ty liczysz na konkretny wynik...i dostajesz zawsze to co ja chcę:) ahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. To i tak może być przydatne. Ja grając SW zazwyczaj losuję Counter Attack.

    Przeciwnicy tuż po tym trzęsą gaciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,

    Mi się podobało jak mój Hive Tyrant wylosował traita "Tactical Genius". A moj przeciwnik, starszy oficer gwardii, +1 do wyniku szarży. Natomiast kulminacją było to że mój geniusz taktyczny w tylko sobie wiadomym celu stwierdził że lepiej będzie jak gaunty nie padną na ziemię przed ostrzałem... (synapsa blokuje gtg:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta edycja w ogóle popchnęła grę w kierunku "kulaj a nie myśl". Dużo bardziej losowa, dużo mniej kminienia...

    OdpowiedzUsuń