czwartek, 12 stycznia 2012

O tym i o owym



Dziś, dla odmiany, chciałbym wspomnieć o 3 tematach. Mam nadzieję, że nie wejdzie mi to w krew, po prostu ostatnimi czasy trudno mi znaleźć wolną chwilę by napisać o wszystkim o czym bym chciał bo trochę się jednak dzieje. Muszę więc się ratować jakimiś notkami zbiorczymi z esencją moich przemyśleń na które też mi szarych komórek nie do końca styka. No ale koniec tego biadolenia i do rzeczy.

Pierwsza sprawa to oczywiście zakończenie aukcji koszulki z Wojny Światów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przyznam się szczerze i bez bicia, że osiągnięta cena mnie bardzo zaskoczyła. Super, że się udało tyle osiągnąć i fajnie, że tyle osób się przyczyniło do tak wysokiego zawieszenia poprzeczki - ale jak widać wola pomagania w środowisku jest więc, może ktoś z orgów czy innych osób zaangażowanych w rozwój sceny w przyszłym roku dorzuci coś od siebie, dzięki czemu łączne wsparcie będzie dla WOŚP'u będzie jeszcze większe.

Druga sprawa to "wyciek" podręcznika do 6 edycji który na tą chwilę wydaje się fejkiem. Choć całość wyglądała całkiem wiarygodnie to jednak po analizie materiału dowodowego godnej CSI: Nottingham okazuje się, że jednak mamy do czynienia z mistyfikacją. Zatem nie pozostaje nam nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać dalej na jakieś wiarygodne info o czekających nas niechybnie zmianach. A póki co cieszę się, że pomimo szczerych chęci nie miałem czasu by zajrzeć do tych pdfów dzięki czemu zaoszczędziłem sobie rozczarowania. Inna sprawa, że przy tej okazji człowieka w pewnym wieku nachodzą dołujące ciut myśli jak szybko gna przepływ informacji w necie. Pojawia się coś i jeszcze dobrze nie zdążymy się temu przyjrzeć a ktoś już dokonuje dogłębnej analizy i okazuje się, że już nie mamy po co tego czytać. A podejrzewam, że będzie jeszcze szybciej...

Ostatnia choć równie ważna sprawa to nowości w dziale bonusy w postaci dwóch świeżych tapetek. Michu jest autorem zdjęć które potem mniej lub bardzie umiejętnie katowałem w fotoszopie i z pewną nieśmiałością zachęcamy Was do rzucenia na nie okiem a najlepiej do wrzucenia ich na pulpity. Michu zdjęć zrobił więcej więc jeśli te Wam nie przypasują lub po prostu opatrzą to za chwilę lub trzy powinny się pojawić kolejne.

To by było na tyle i mam nadzieję, że kolejny wpis będzie bardziej notką niż jakąś kompilacją newsów i raportem z pola walki o wolną chwilę dla bloga. Mam nadzieję, że choć momentami wygranej :)

2 komentarze:

  1. już sie generalnie trąbi o tym e te pdfy to fake'i niemniej widziałem też wypowiedzi, że mimo to ludzie chcą spróbować na nich zagrać. Kto wie może się okazać że to całkiem dobre zasady i będzie się ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś takiego jak 'wyciek' nie istnieje, a w 99% przypadków firmy/koncerny' whatever same wypuszczają bety w sieć. To podgrzewa atmosferę, ożywia dyskusję i nakłania do pochopnych decyzji w stylu 'kupie produkt a bo będzie potrzebny' itd...

    Nie wieżę, że to 100% oryginał, ale zobaczymy sporą część tych zasad w 6 edycji, podobnie jak było z tyrkami i innymi 'wyciekami'.

    Co nie zmienia faktu, że GW ma głęboko w anusie 'graczy' a koncentruje się na początkujących i lightowych fanach - to jest ich target i nie winię ich za to. Jestem GW fan boyem:)

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń