poniedziałek, 11 stycznia 2010

MiniWars - Powrót Kminieni


Pierwszy raz od naprawdę długiego czasu kminienie nad rozpiską dało mi tyle frajdy. Co więcej w ogóle wystąpiło bo od wielu miesięcy, proces twórczy w tym względzie w moim wykonaniu sprowadzał się do wrzucenia paru ogranych oddziałów i po manewrowaniu ekwipunkiem tak by się wpasować w limit punktowy. Jednak kiedy podjąłem męską decyzję, że biorę lostów i zacząłem kminić nad rozpiską, przypomniałem sobie ile funu w tym hobby płynie z samego składania armii. Z prób zamiany zbitka oddziałów w organizm zdolny tworowi przeciwnika odgryźć po kolei wszystkie kończyny a na koniec głowę ;).
Szczerze mówiąc mam poważne wątpliwości czy to co udało mi się sklecić jest takim potworem ale niestety rozpiska była też listą zakupów. Samej armii bowiem jeszcze nie posiadam a nad jej dostawą zbierają się małe czarne chmurki. I mam nadzieję że nie przerodzą się w to co mamy aktualnie za oknem i będę miał okazję zabrać Zagubionych Zdrajców na wycieczkę.
A jeśli do niej dojdzie to dla zainteresowanych oto jej skład:
Hq
Champion #1 combi melta 40
Champion #2 combi melta 40
Champion #3 - 30
GUO Muchy 165
Greater - 100

Troops
Demonetki (10) 140
Lettery (9) 144
Traitorzy (10) Laska flamer ikona 90
Traitorzy (10) Laska flamer ikona agitator 100

Fast
Sentinel squadron (2) Laski 100
Traitorzy (5) + Rhino melta ikona 80
Traitorzy (10) + Chimera (AC) melta rakieta ikona 150

Heavy
Defiler 150
Defiler 150
Griffon 75

Suma: 1554

Na wszelki wypadek podaję również linka do aktualnych zasad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz