czwartek, 26 lipca 2007

Rozpiskowe szaleństwo

W tym tygodniu wpisy będą miały niższą częstotliwość ponieważ Prezes zadbał o mój wolny czas zarzucając mi maila rozpiskami na Euro. Szczerze mówiąc nawet sobie nie zdawałem sprawy jak mało czasu zostało. Z tej okazji nawet sobie urlop w pracy wziąłem na (sic!) weekend by mieć 100% pewność, że nie zostanę w ostatnim momencie nie ciekawie zaskoczony prze pracę.
Moje wrażenia na gorąco po paru wieczorach z Chaosem i Gwardią są następujące:
-tam grają gwardią.
-to co mi się wydawało oczywiste w gwardii dla inno-strońców nie koniecznie takie jest. Np. ustawienie heavy bywało dla mnie czasem delikatnie mówiąc fantazyjne :)
-Lordowie chaosu występują w 3 rodzajach świnia z siekierą, wariacja +/- 10 punktów na temat 245 i ciekawostki np. lord z Kaigunem lub LC. Ten ostatni wariant to zdecydowana mniejszość.
-Nie tylko u nas odkryto uroki 9ciu w IW.

Generalnie rozpiski nie robią wrażenia na maxa podkręconych ale w paru przypadkach dopuszczam możliwość, że za tym stoi jakaś koncepcja. Natomiast parę rozpisek wydało mi się najzwyczajniej w świecie słabych.

Sądząc po tym co widziałem turniej może być ciekawy i mam nadzieje, że taki będzie bo zawsze thriller z happy endem jest lepszy od komedii romantycznej ;).
____
Edit: dla zainteresowanych - część rozpisek już jest na stronie Euro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz