tag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post6328348193848666500..comments2023-06-12T10:59:29.330+02:00Comments on z dwudziestego czwartego cala: Abaddon nie dotarł - czyli parę słów o dobrej zabawie w pewien sobotni dzionektrejhttp://www.blogger.com/profile/00445953047947158112noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-49771117686759599412010-08-19T10:19:10.994+02:002010-08-19T10:19:10.994+02:00@brajtman - dzięki, wygląda elegencko@brajtman - dzięki, wygląda elegenckoMRZhttps://www.blogger.com/profile/02578758535130301536noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-30143561941374848712010-08-18T12:54:14.088+02:002010-08-18T12:54:14.088+02:00Armia do 200 punktów
0-1 Elite
0-2 Troops
0-1 Fast...Armia do 200 punktów<br />0-1 Elite<br />0-2 Troops<br />0-1 Fast Attack<br /><br />"Every Man For Himself" - każdy model działa tak jakby był niezależnym oddziałem.<br />"Specialist Troopers" - trzy modele w armii mogą wybrać po jednej (różnej) zasadzie specjalnej z rulebooka - scout, fearless, tank hunter, rage...itp.<br />"Target priority" - w przypadku strzelania do modelu innego niż najbliższy należy zdać test Ld. Jeżeli test się nie powiedzie należy strzelać do najbliższego celu z modyfikatorem -1BS. Ld pojazdów wynosi 10 dla potrzeb testów.<br />"Morale" - jeżeli w 6 calach (oraz w Line of Sight) zginie przyjacielski model należy zdać test morale z normalnymi konsekwencjami. Przy zbieraniu po ucieczce nie obowiązują restrykcje dotyczące zbierania się.<br />"Squad Leader" - jeden model może być wyznaczony na dowódcę. Modele w 6 calach od niego mogą korzystać z jego Ld<br />ORKI:<br />Orki kupione z jednego oddziału są traktowane jak "Fearless" jeśli znajdują się w odległości max. 2 cale od siebie i jest ich więcej niż 10 (modeli z oddziału).<br /><br />Gdy któraś z armii straci 50% modeli robi test Ld na początku swojej tury. Gdy test się nie uda gra się kończy. W przypadku udanego testu w następnej turze obowiązuje modyfikator -1 do Ld, w kolejnej -2 itd.<br /><br />to zasady na jakich gramy w Gorzowie - odrobinę zmodyfikowane<br />brajtmanAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-80385476369413484532010-08-17T13:31:02.551+02:002010-08-17T13:31:02.551+02:00@Nath Były przerwy pomiędzy bitwami (i to dłuższe ...@Nath Były przerwy pomiędzy bitwami (i to dłuższe niż 15 min -całe 20 :D )gdzie sztaby się naradzały nad przydziałem armii/graczy do konkretnych misji a zarazem też stołów. Oczywiście każda frakcja w własnym gronie i potem Mistrz Gry na bazie ich rozkazów miał paringi. Do tego dochodził podział bonusów jak bombardowania czy inni mistrzowie logistyki. Było więc sporo kminienia między bitwami i z turniejem nie miało to zbyt wiele wspólnego - nie istniało pojęcie wyniku indywidualnego - liczył się tylko wynik frakcji.<br />@Brajtman - właśnie o czymś takim myślałem. A do tych KT to jakie zasady używasz te z battle missions czy jakieś poprzednie (w sumie nie wimem na ile one wogóle się różnią)?<br />@Możemy zrobić też zmienianych generałów co bitwę w końco dobra kosa w plecy nie jest zła a już zwłaszcza w chaosie :)trejhttps://www.blogger.com/profile/00445953047947158112noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-55812664552489010132010-08-17T13:24:25.634+02:002010-08-17T13:24:25.634+02:00@brajtman - na gołe klaty:)
@Nathaniel - niezbyt ...@brajtman - na gołe klaty:)<br /><br />@Nathaniel - niezbyt załapałem :) kto się upiera na turniej? Ogólnie to było właśnie tak jak napisałeś z tym, że 15 minut to jest po prostu za krótko. A na granie o ktore Ci chodzi zapraszay do nas - następne najprawdopodobniej we wrześniu.MRZhttps://www.blogger.com/profile/02578758535130301536noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-74716686461024295502010-08-17T11:19:15.567+02:002010-08-17T11:19:15.567+02:00Dopsz - napisze wiecej generalnie pomiedzy bitwami...Dopsz - napisze wiecej generalnie pomiedzy bitwami mozna by robic 15 min przerwy na tajne odprawy w odpowiednich Sztabach, mozna uzyc jakis kart zdazen/taktyk. Generlanie mega brakuje mi takiego grania. Moze kiedys uda sie w 3City...<br />ale watpie.<br /><br />NathanielAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-73376576985181143512010-08-17T11:16:18.899+02:002010-08-17T11:16:18.899+02:00slicznie, uwielbiam takie rzeczy ale mam jedno pyt...slicznie, uwielbiam takie rzeczy ale mam jedno pytanie, czemu upieracie sie na turniej, mozna to zrobic jako event fluffowy, ew. kampanie.<br /><br />NathanielAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-74989228014568600902010-08-17T10:55:26.283+02:002010-08-17T10:55:26.283+02:00Generałowie mogą w wolnej chwili robić pojedynek &...Generałowie mogą w wolnej chwili robić pojedynek "szefów" na jakimś stole. Same HQ. Limit powiedzmy 200pts. Jest fun. Dawno temu na jakimś evencie było to uskuteczniane.<br />Lub można zagrać Kill Team, ostatnio jestem fanem.<br />pozdro<br />brajtmanAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-970652572536477065.post-45204375161212069332010-08-17T08:40:25.611+02:002010-08-17T08:40:25.611+02:00Moje zdanie na temat eventu znasz - jak zawsze był...Moje zdanie na temat eventu znasz - jak zawsze było genialnie, uwielbiam takie odstępstwa od po prostu turniejowej rywalizacji, a im bardziej udziwnione tym lepiej (co często widać w rzeczach, które sam organizuję :D).<br />Pomysł z niegrającymi generałami bardzo fajny, nie mam nic przeciwko, żeby nie grać, ale trzeba dać im wtedy więcej do roboty - ale o tym podyskutujemy już przy kolejnej tego typu imprezie.Michałkunoreply@blogger.com